Contact met klanten en leveranciers is een belangrijk onderdeel van jouw bedrijf. Het kan bestaan uit communicatie via e-mail, telefoon of face-to-face gesprekken. Het doel van deze contacten is vaak om bestellingen te plaatsen, problemen op te lossen, feedback te verzamelen en relaties te onderhouden.
Het is belangrijk om professioneel en vriendelijk te communiceren, duidelijk te zijn in deverzoeken en snel te reageren op vragen of problemen.
Zo ga ik met relatiebeheer om:
Mijn houding is altijd professioneel en vriendelijk van toon. Mijn communicatie is duidelijk en begrijpelijk.
Ik vind het belangrijk om klanten en leveranciers de ruimte te geven om hun verhaal te doen en neem ik de tijd om naar hen te luisteren.
Ik stel mezelf proactief op als het gaat om het oplossen van problemen en neem ik het initiatief om contact op te nemen.
Binnen de spelregels van jouw bedrijf weet ik mij flexibel op te stellen en zal ik met respect naar jouw relaties tot een oplossing willen komen.
Bij het onderhouden van relatie is transparantie een must. Zo zal ik je relaties altijd juist informeren over processen en eventuele ontwikkelingen die van belang zijn voor een succesvolle samenwerking.
Waardering en respect zijn voor mij 2 onmisbare pijlers binnen het onderhouden van relaties. Daar zal ik mij dan ook onvoorwaardelijk voor inzetten.
Als spin in het web wil ik de schakel zijn tussen jouw bedrijf en de klanten of leveranciers. Het behouden van een goede relatie is ook voor mij een doelstelling die iedere dag telt.
Wil je meer weten over de mogelijkheden? Of mijn diensten aansluiten bij werkzaamheden binnen jouw bedrijf?
Database beheer en CRM tot offertes maken, aftersales en relatiecontact
Agenda- en e-mailbeheer tot coördineren van zakenreis en opzetten van systemen
Inkoop- en verkoopfacturen boeken tot budgetbewaking en BTW aangiftes