Ik help graag mensen, daar word ik blij van
Colinda Kempers. Aangenaam. Ik stel me even aan je voor. Ik ga schuil achter de naam; Hallotijd. Mijn missie is mensen helpen bij het efficiënt inrichten van tijd. Dit doe ik door ze het werk uit handen te nemen. Ik zie vaak mensen met de handen in het haar achter hun bureau zien zitten die roepen: "Hallóóó, tijd!?"
De naam voor mijn bureau was een feit. Hallotijd. Ik ben de focus van jouw toptaken. Door jou werk uit handen te nemen, maken we tijd vrij voor zaken waar jij prioriteit aan kunt geven. Het uitwerken van je ideeën om jouw bedrijf te laten bloeien.
Naast mijn gezin ben ik ook dol op data, systemen en processen. Ook thuis zie ik graag het voordeel van enig systeem in het runnen van de dagelijkse planning of hobby's. Nu is mijn werk ook mijn hobby, dus dat scheelt.
Door mijn jarenlange ervaring in diverse functies en branches ben ik breed inzetbaar. Ik vind het heerlijk om ondernemers/bedrijven te ondersteunen en mee te groeien.
Je kan mij omschrijven als een duizendpoot, doorzetter, betrouwbaar, positief en ondernemend. Ik ben graag de spin in het web.
Daarnaast ben ik moeder van twee kinderen en is er ook onze lieve huishond Pip. Met de hond ga ik graag tussen het werk door lekker wandelen waar na ik weer lekker fris aan het werk kan.
Werken vanuit huis, je eigen tijd indelen en flexibel zijn in werktijden zijn is de ideale combinatie. Hierdoor kan ik ook last-minute opdrachten uitvoeren.
Wil je meer weten over de mogelijkheden? Of mijn diensten aansluiten bij werkzaamheden binnen jouw bedrijf?
Database beheer en CRM tot offertes maken, aftersales en relatiecontact
Agenda- en e-mailbeheer tot coördineren van zakenreis en opzetten van systemen
Inkoop- en verkoopfacturen boeken tot budgetbewaking en BTW aangiftes